Servis Merkezi

Ürününüzde teknik bir sorun oluşması durumunda öncelikle ürünü satın aldığınız yerdeki yetkili satıcı ile temas kurun. Ürünün üreticinin garanti süresi içerisinde kusurlu hale geldiği belirlenirse, satıcınız garanti işlemlerini yürütür (garanti koşullarına bakın). DENON üreticinin garantisinden emin olmak için, satın almadan önce bayi konum bulucumuza danışmanızı öneririz. Bu, yetkili bir DENON bayii olduğunu kanıtlar. Yetkisiz satıcılar DENON üretici garantisi kapsamına girmez.

Üreticinin garanti süresi dolduktan sonra doğrudan yetkili servis istasyonlarımızdan biriyle temas kurup fiyat teklifi isteyebilirsiniz.  

Yetkili servis acentesi / yedek parça distribütörünü aşağıda bulabilirsiniz:

DTL  : Galipdede Caddesi Nakkas Çıkmazı
1/1  34420 Tünel
Beyoğlu - İSTANBUL
+90212 293 86 89
+90212 293 86 88
cemal@dtlservis.com
www.dtlservis.com