Garanti

Denon garantisi Denon yetkili satıcısından orijinal satın alma tarihinden itibaren 2 yıldır.

Aşağıdakiler garanti kapsamında değildir

1)Aşağıdakilerden kaynaklı performans özelliklerini yerine getirememeyi sağlayan hasar, infilak, arıza, bozukluk:

 

a) Kazalar, doğal afetler, hatalı kullanım, suistimal etme veya izinsiz ürün modifikasyonu.

b) Hatalı kurulum, sökme veya bakım, veya ürünle birlikte verilen talimatları yerine getirmeme.

c) Denon yetkili servisi dışında ürünün tamir edilmesi ve tamir edilmeye çalışılması

d) Ürünün taşınması (şikayetler nakliyeciye yapılmalıdır)

e) Ürün hatası dışındaki herhangi bir sebep

2)Hiçbir kusurun bulunmadığı temizleme, başlangıç ayarları ve incelemeler veya ürünün kurulumu, sökülmesi veya yeniden kurulumundan kaynaklı sorunlar.


 

3)Seri numarası tahrif edilmiş, değiştirilmiş veya çıkartılmış ürünler.

 

4)Piller.

 

5)Piller, kablolar, montaj donanımı ve aparatlar temizleme aksesuarları, anten ve sökülebilir güç kablolarını da içeren ama bunlarla sınırlı kalmayan aksesuarlar.


 

6)Yetkili Denon satıcısından yapılmayan alımlarda garanti geçerli değildir.

 

Garantiyi kim kullanabilir?

Garanti sadece orijinal satın alan tarafından kullanılabilir ve transfer edilemez.

Denon'un sorumlulukları neleri kapsar?

Garanti kapsamındaki tüm işçilik ve malzeme maliyetlerini ödeyeceğiz. Gönderim ücretlerine ilişkin masraflar garantinin sonraki bölümünde belirtilecektir.

Cihazınız için nasıl servis hizmeti alacaksınız?

1)Eğer cihazınızın servise gitmesi gerekiyorsa ve garanti süresi dolmuşsa Denon UK müşteri hizmetleriyle yazılı iletişime geçin. Adres bilgilerini web sitemizin "Bizimle İletişime Geçin" bölümünde bulabilirsiniz. Size bu hizmeti alabileceğiniz bir veya birden fazla Denon yetkili servisinin adını ve adresini bildireceğiz.

 

2)Cihazın servise gitmesi için herhangi bir gönderim masrafı oluşuyorsa bunu ödemek zorundasınız. Eğer gerekli tamiratlar garanti kapsamındaysa, ürünü orijinal olarak satın aldığınız yetkili satıcıdan ve Birleşik Krallık ve İrlanda Cumhuriyeti'ndeki bir yerden yapılan gönderim ücretlerini ödeyeceğiz.

 

3)Garanti hizmeti gerekli olduğunda orijinal tarihli satış belgesini veya orijinal satın aşma tarihini gösterir bir belgeyi bildirmek durumundasınız. Bu belge satın alan kişinin ve ürünün satın alındığı yerin adını içermelidir.

 

Zımni teminatın sınırları

Belirli bir satın alma için ticari elverişliliğin ve uygunluğun zımni teminatı bu garantinin uzunluğu süresiyle sınırlıdır

Hasarların giderilmesi

Denon'un hatalı ürünler ile ilgili sorumluluğu ürünün Denon'un tercihine göre değiştirilmesi veya tamir edilmesi ile sınırlıdır. Denon ürünündeki hata sebebiyle diğer ürünlere verilen hasarlardan, ürünün kullanım zorluğu veya kaybından kaynaklı hasarlardan veya arızi, dolaylı ve diğer hasarlardan sorumlu değildir.

Garanti Talebi

Denon garanti talebini doğrulayıp ürünün garanti şartları altında olduğunu onaylayabilecek olan ürünü satın aldığınız yetkili satıcı ile iletişime geçmenizi tavsiye eder.